Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Rozporządzenia REACH i CLP oraz ustawa o substancjach i mieszaninach chemicznych - obowiązki dalszyc
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Na szkoleniu omówimy m.in. zagadnienia: wymagania w zakresie kart charakterystyki, przekazywanie informacji w łańcuchu dostaw, procedurę uzyskiwania zezwoleń, stosowanie ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach.

Termin: 2024-11-14 - 2024-11-14 Lokacja: online, Mazowieckie

790.00 zł

971.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Karta charakterystyki i scenariusze narażenia
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem szkolenia jest omówienie karty charakterystyki oraz załączników do karty - tzw. scenariuszy narażenia.

Termin: 2024-12-06 - 2024-12-06 Lokacja: online, Mazowieckie

790.00 zł

971.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Termin: 2024-11-28 - 2024-11-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.

Szkolenia

Profesjonalna obsługa Klienta
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży

Termin: 2024-08-28 - 2024-08-28 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
ibis Styles Wrocław Centrum
Hotel Wrocław, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...
Perła Leśna
Ośrodek Konferencyjno-Wypoczynkowy Nadarzyn, Mazowieckie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Szkolenia z klasą
2008-09-10 11:30:03

Rozpoczął się rok szkolny, a już za niecały miesiąc rozpocznie się także rok akademicki na który czekają wszelkie firmy szkoleniowe. To właśnie uczniowie i studenci stanowią główną grupę osób korzystających ze szkoleń i kursów z różnych dziedzin.

Artykuł Szkolenia z klasą
Wszędobylski edutainment
2008-07-08 11:56:27

Dzięki popularności mediów elektronicznych, gier komputerowych, Internetu, oraz urządzeń mobilnych rośnie również popularność edutainment – jest on coraz częściej wykorzystywany do przekazu wiedzy i umiejętności w najróżniejszych obszarach aktywności społecznej, zarówno w ramach edukacji nieformalnej, jak i poważnych szkoleń zawodowych.

Artykuł Wszędobylski edutainment
Wakacje, lecz nie dla wszystkich.
2008-06-25 12:45:18

Właśnie rozpoczął się okres wakacyjnych urlopów. A w ostatnim czasie w firmach bazowym tematem numer jeden stał się ranking najpiękniejszych polskich plaż, hoteli, czy kąpielisk. Temat ten zdecydowanie wywołuje wśród pracowników dłuższe momenty „wyłączania się” i pogrążania w refleksjach nad długo o

Artykuł Wakacje, lecz nie dla wszystkich.
IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI
2008-06-18 11:12:29


24 –26 listopada 2008r. - Poznań Hotel ANDERSIA 
„TURYSTYKA JAKO CZYNNIK WZROSTU KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW W DOBIE GLOBALIZACJI”

Istota motywowania pracownika
2008-04-24 14:33:10

Motywowanie jest zestawieniem sił, które powodują, że ludzie zachowują się w określony sposób. Pracownik może dać z siebie wszystko podczas wykonywanej pracy, albo pracować tylko na tyle intensywnie, by uniknąć reprymendy ze strony pracodawcy.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia księgowy Europa i nie tylko, Zagraniczne

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.